Sheffield - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van amira egmond - WaarBenJij.nu Sheffield - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van amira egmond - WaarBenJij.nu

Sheffield

Door: Amira

Blijf op de hoogte en volg amira

15 November 2017 | Verenigd Koninkrijk, Sheffield

Voor school zijn we twee weken naar Sheffield. Dit is een stage die hoort bij het keuzevak internationaal. We zitten in een gastgezin en gaan we door de weeks naar school. Mijn gastgezin bestaat uit twee volwassenen en twee meisjes van 8 en 9. De vader van het gezin is chefkok dus we krijgen 's avonds lekker eten. Ik ben in dit gezin met een vriendinnetje uit de klas.
Het gastgezin is zeer gastvrij en super gezellig. Op school doen we veel activiteiten die te maken hebben met sport. En afgelopen dinsdag (15/11) zijn we bij een voetbalwedstrijd EN - DU onder 17 geweest.

• 23 November 2017 - 11:36

Amira Van Egmond:

De eerste week van Sheffield zit er op. (de tweede week ook al bijna)

we hebben de eerste week veel sportieve activiteiten gedaan en veel mensen van Chesterfield college ontmoet.
    de eerste paar dagen waren vooral gericht op het fitness gedeelte. Op woensdag waren we in een trampoline hal en donderdag hadden we een voetbal toernooi. dat voetballen vond ik helemaal niks. Maar in de ochtend hadden we een les van Johnny Nelson wereldkampioen bokser, en dit was wel echt super vet en inspirerend.
    Vrijdag hadden we maar een activiteit en dit was een training bij Ingle gym. dit was een zeer uitdagende training gegeven door Junior Witter (ook een wereldkampioen boksen)
    In de middag waren we vrij en zijn we naar Meadowhall gegaan, een super groot winkelcentrum met heel veel leuke winkels.

In mijn volgend verslag ga ik wat dieper in op het weekend dat we hebben gehad.